FAQ

Velkommen til Livingbox FAQ!
Her på siden kan du finde svar på de mest almindelige spørgsmål omkring Livingbox, dit abonnement, betaling og levering.

 

Spørgsmål om abonnement

  • Hvorfor kan jeg ikke logge ind på min konto?

    Da du oprettede dig som Livingbox medlem, blev din konto automatisk oprettet med den e-mail adresse, som du indtastede.
    Hvis der har været en fejl i denne mail, kan du derfor opleve problemer med at logge ind.

    Send os venligst en mail på mail@livingbox.dk med dit fulde navn, e-mail adresse og telefonnummer, så hjælper vi dig.

  • Hvordan opsiger jeg mit Livingbox abonnement?

    Dit Livingbox abonnement har ingen binding og kan til enhver tid opsiges.
    Du kan afmelde dit abonnement manuelt ved at logge ind på din konto, eller vi kan gøre det for dig, hvis du sender os en mail på mail@livingbox.dk.

    Fra den dag, vi deaktiverer dit abonnement, vil du ikke blive trukket for flere bokse. Den sidste Livingbox, du modtager, vil således være den, du sidst har betalt for inden din opsigelse.

    Vi sætter altid pris på ris og ros, og modtager derfor meget gerne feedback fra dig på mail@livingbox.dk.

  • Hvad koster Livingbox?

    Livingbox koster 249 kr. hver anden måned. Prisen inkluderer fragt til pakkeshop og håndtering – ingen skjulte gebyrer!
    Vil du have boksen leveret direkte til døren, kan du vælge DAO Home til 10 kr. ekstra.

  • Hvad er Livingbox?

    Livingbox er en abonnementsboks bestående af 4-6 produkter, der relaterer sig til indretning, design og boligfornyelse. Alle bokse indeholder en blanding af lækre ting fra velkendte brands og nye spændende produkter.
    Der udkommer en ny boks hver anden måned og den har altid en værd på over 500 kr.

Spørgsmål om betaling

  • Hvad sker der, hvis mit kort bliver afvist?

    Hvis din Livingbox betaling bliver afvist, vil du modtage besked på mail.
    Systemet vil automatisk forsøge at hæve beløbet på din konto i løbet af de efterfølgende dage.

    I mellemtiden har du mulighed for at ændre dine betalingsoplysninger ved at logge ind på din konto.

    Har du behov for hjælp eller bliver din betaling ikke automastisk trukket efter du har opdateret dit kort, så send os en besked på mail@livingbox.dk, så kan vi hjælpe dig videre.

  • Hvordan kan jeg ændre mine kortoplysninger?

    For at ændre dine kortoplysninger, skal du logge ind på din profil. Under “Mit medlemskab” skal du klikke på “skift betalingsmetode”.

  • Kan jeg fortryde mit køb?

    Ja. Du kan fortryde dit køb indenfor 14 dage. De 14 dage regnes fra den dag, du modtager din Livingbox.
    Denne fortrydelsesfrist skal altid omfatte mindst syv arbejdsdage. Du kan læse mere her: Handelsbetingelser

  • Hvornår bliver betalingen trukket?

    Du bliver straks opkrævet for din første boks, når du tilmelder der Livingbox og efterfølgende vil pengene blive trukket på dit kort den første i måneden, i de måneder hvor der udkommer en ny boks (januar, marts, maj, juli, september, november).

Spørgsmål om indhold

  • Hvordan forholder Livingbox sig til miljøet?

    Hos Livingbox går vi meget op i miljøet og stræber efter af være en miljømæssig ansvarlig virksomhed.

    Vi er derfor altid på udkig efter økologiske og miljøvenlige produkter, men kan desværre ikke på nuværende tidspunkt love at alle produkter i boksen lever op til disse krav.

Spørgsmål om levering

  • Hvornår modtaget jeg min første boks?

    Livingbox udkommer 6 gange om året (januar, marts, maj, juli, september, november) og når du tilmelder dig, modtager du automatisk den seneste boks (så længe lager haves).
    Derefter følger du de nye udgivelser og modtager den nyeste boks når den sendes ud.

  • Hvordan leveres boksen?

    Når du opretter dit Livingbox abonnement kan du vælge imellem DAO, Bring og PostNord.
    Din Livingbox leveres gratis med DAO til en pakkeshop, eller dirkete til døren for 10 kr.

    De resternede leveringsmetoder beregnes efter vægt og priserne fremgår inden betaling.

    Ønsker du at ændre leveringstedet eller metoden gøres dette ved at kontakte mail@livingbox.dk 

Kontakt Livingbox

Har du ikke fået besvaret dit spørgsmål? Send os en mail på mail@livingbox.dk eller giv os et kald på 36 96 95 96.